Helyreállt a rendelési rendszer a Tescónál

A leállás okát még vizsgálják.

MN
2017. 08. 04. 9:21
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Helyreállították a Tesco online rendelési rendszerét, miután csütörtökön délelőtt az áruházlánc teljes közép-európai online rendeléseket feldolgozó rendszere leállt, és fennakadás volt az online vásárlók kiszolgálásában – közölte a cég az MTI érdeklődésére pénteken. A rendszert csütörtökön éjszaka sikerült stabilizálni, a rendszerleállás okát vizsgálják.

A közlemény szerint a leállás miatt nem fértek hozzá a rendelési adatokhoz, így nem tudták egyik vásárlót sem értesíteni a rendelés várható törléséről. Azokat a vásárlókat, akiket érintett a probléma, kompenzálni fogja a Tesco – írják a közleményben.

Csütörtökön az Index írta meg, hogy a Tesco teljes közép-európai online rendeléseket feldolgozó rendszere leállt, ezért a cég minden rendelést törölt, a magyar ügyfelekhez sem érkeznek ma meg a megrendelt termékek.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.