Helyreállt a rendelési rendszer a Tescónál

A leállás okát még vizsgálják.

MN
2017. 08. 04. 9:21
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Helyreállították a Tesco online rendelési rendszerét, miután csütörtökön délelőtt az áruházlánc teljes közép-európai online rendeléseket feldolgozó rendszere leállt, és fennakadás volt az online vásárlók kiszolgálásában – közölte a cég az MTI érdeklődésére pénteken. A rendszert csütörtökön éjszaka sikerült stabilizálni, a rendszerleállás okát vizsgálják.

A közlemény szerint a leállás miatt nem fértek hozzá a rendelési adatokhoz, így nem tudták egyik vásárlót sem értesíteni a rendelés várható törléséről. Azokat a vásárlókat, akiket érintett a probléma, kompenzálni fogja a Tesco – írják a közleményben.

Csütörtökön az Index írta meg, hogy a Tesco teljes közép-európai online rendeléseket feldolgozó rendszere leállt, ezért a cég minden rendelést törölt, a magyar ügyfelekhez sem érkeznek ma meg a megrendelt termékek.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.