Leállt a kiszállítás a Tescónál

Dolgoznak a probléma megoldásán.

MN
2017. 08. 03. 12:01
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Csütörtökön délelőtt a Tesco teljes közép-európai online rendeléseket feldolgozó rendszere leállt, ezért a cég minden mai rendelést törölt, a magyar ügyfelekhez sem érkeznek ma meg a megrendelt termékek – tudta meg az Index.

A Tesco a portál megkeresésére közölte: bíznak benne, hogy a rendszer hamarosan helyreáll, a probléma megoldásán folyamatosan dolgoznak. „Azokat a vásárlókat, akiket érintett a probléma, természetesen kompenzálni fogja a Tesco, és ezúton is elnézést kérünk az őket ért kellemetlenségért. A rendszerleállás okát vizsgáljuk”, a probléma várhatóan még a mai napon megoldódik – írták.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.