Leállt a kiszállítás a Tescónál

Dolgoznak a probléma megoldásán.

MN
2017. 08. 03. 12:01
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Csütörtökön délelőtt a Tesco teljes közép-európai online rendeléseket feldolgozó rendszere leállt, ezért a cég minden mai rendelést törölt, a magyar ügyfelekhez sem érkeznek ma meg a megrendelt termékek – tudta meg az Index.

A Tesco a portál megkeresésére közölte: bíznak benne, hogy a rendszer hamarosan helyreáll, a probléma megoldásán folyamatosan dolgoznak. „Azokat a vásárlókat, akiket érintett a probléma, természetesen kompenzálni fogja a Tesco, és ezúton is elnézést kérünk az őket ért kellemetlenségért. A rendszerleállás okát vizsgáljuk”, a probléma várhatóan még a mai napon megoldódik – írták.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.