A magyarországi turizmust ösztönzi egy kínai utazási iroda

A kínai cég adatelemzést végez a magyar kínálaton, majd turisztikai csomagokat ajánl az ügyfeleinek.

MTI
2017. 11. 29. 18:48
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A magyarországi turizmus ösztönzéséről kötött megállapodást a kínai Ctrip.com utazási iroda és a Magyar Turisztikai Ügynökség – jelentette be a kínai társaság.

A Ctrip.com International alelnöke Cseng Huaj-ji (Zheng Huaiyi) a kínai állami Hszinhua hírügynökség beszámolója szerint közölte: „big data” adatbázis elemzések eredményei alapján különféle turisztikai termékeket és marketingprogramokat fognak összeállítani, amelyekhez a Magyar Turisztikai Ügynökség fog helyi támogatást nyújtani a kínai turisztikai cégek számára.

A Ctrip adatai szerint az idei év első tizenegy hónapjában 40 százalékkal több kínai turista látogatott Magyarországra, mint tavaly. Az ide látogató kínai turisták átlagosan 9 ezer jüant (kb. 360 ezer forint) költöttek el, ami 50 százalékkal haladja meg a kínai turisták átlagos külföldi költekezését.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.