A magyarországi turizmust ösztönzi egy kínai utazási iroda

A kínai cég adatelemzést végez a magyar kínálaton, majd turisztikai csomagokat ajánl az ügyfeleinek.

MTI
2017. 11. 29. 18:48
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A magyarországi turizmus ösztönzéséről kötött megállapodást a kínai Ctrip.com utazási iroda és a Magyar Turisztikai Ügynökség – jelentette be a kínai társaság.

A Ctrip.com International alelnöke Cseng Huaj-ji (Zheng Huaiyi) a kínai állami Hszinhua hírügynökség beszámolója szerint közölte: „big data” adatbázis elemzések eredményei alapján különféle turisztikai termékeket és marketingprogramokat fognak összeállítani, amelyekhez a Magyar Turisztikai Ügynökség fog helyi támogatást nyújtani a kínai turisztikai cégek számára.

A Ctrip adatai szerint az idei év első tizenegy hónapjában 40 százalékkal több kínai turista látogatott Magyarországra, mint tavaly. Az ide látogató kínai turisták átlagosan 9 ezer jüant (kb. 360 ezer forint) költöttek el, ami 50 százalékkal haladja meg a kínai turisták átlagos külföldi költekezését.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.