A Lidl után a Sparnak is árulják a CBA áruházakat?

Baldauf László CBA-alapító után állítólag több CBA-vezető elgondolkodott, hogy megszabadul a boltjaitól.

MN
2017. 12. 13. 16:03
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Baldauf László CBA-alapító kiszállása után több CBA-s vezető is elgondolkodott azon, hogy eladja CBA-áruházak üzemeltetési jogát más élelmiszerláncnak – értesült a Portfolio.

Legjobb boltjainak jogait ugyanis már a Lidlnek adta át Baldauf László, aki további tárgyalásokat folytat a kiszállásról, írják.

A CBA illetékese ugyanakkor közölte velük, hogy Dienes Zoltán felügyelőbizottsági elnökön kívül más további vezetőségi tagok nem adnak át jogokat. Dienes Zoltán csak egyetlen boltot ad bérbe, értesüléseik szerint az Auchannak.

A Spar a Portfolio érdeklődésére közölte: „természetesen ahogy a múltban, úgy a jelenben sem zárkózunk el újabb akvizícióktól – amennyiben ilyenekre lehetőség nyílik –, hiszen hosszú távon elkötelezettek vagyunk a magyar vásárlók iránt. Ezt megerősíti az a tény is, hogy stratégiánk fő pillére az új üzletek átadása, valamint a már meglévő üzlethálózat fejlesztése. Ilyen célokra csak az idei évben közel 23 milliárd forintot fordítottunk”.

Arra azonban nem érkezett konkrét válasz, hogy a Spar tárgyal-e Baldauffal. Ugyanakkor a Portfolio nevét nem vállaló, „kiskereskedelmi folyamatokra rálátó” forrása szerint a Spar a következő, amellyel a Lidl után a CBA-alapító tárgyalásokat folytathat boltjai átadásáról.

Mint ismert, a 76 éves CBA-alapító hét élelmiszeráruház üzemeltetési jogát a Lidlnek értékesítette, derült ki a Gazdasági Versenyhivatalnak december 11-én tett bejelentéséből. Ezek az alábbi üzletek:

Center Veresegyház

Center Üröm

Center Szada

Budapest, Ferenciek tere

Budapest, Rákóczi út

Budapest, Remete

CBA-Aranyherceg

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.