Az év vállalkozása lehet a FlixBus

2019. 06. 13. 13:12
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A FlixBus alapítói kaphatják meg az Év üzletembere nemzetközi díjat, ­miután Németországban az EY fiatal vállalat kategóriában a közlekedésszervező céget jelölték. A FlixMobility – a cég a közúti személyszállítás mellett megkezdte a vasúti utazásszervezést is – a június 5–9. között zajló monacói rendezvényen képviseli hazáját. Az Év üzletembere nemzetközi díj korábbi nyertesei Brazília, Kanada, Ausztrália és Franciaország vállalkozói voltak, jelölést kapott többek között Váradi József, a Wizz Air elnöke is. Az EY Év üzletembere a világ egyik legrangosabb díja, amit startupok vagy vállalkozók kaphatnak.

A nemzetközi díjátadó zsűrije az idei évben a következő tagokból áll: Jim Nixon (elnök és vezérigazgató, Nixon Energy Investments), ­Manny Stul (elnök és társ-vezérigazgató, ­Moose Toys), ­Rosaleen Blair CBE (vezérigazgató, Alexander Mann Solutions), Bernadette Ruth Irawati Setiady (elnök, Kalbe Farma) és Frank M. Jaehnert (korábbi vezérigazgató és elnökségi tag, Brady Corporation).

A FlixBust Münchenben alapította 2011-ben André Schwämmlein, Daniel Krauss és Jochen Engert. Startup szellemiségének köszönhetően a vállalat Németországból Európa nagy részébe, majd az USA-ba is kiterjesztette a tevékenységét, 2019 első felében már 29 országban szolgáltatott. Tapasztalt buszpartnerekkel és vasúti partnerekkel együttműködésben a FlixMobility több ezer új munkahelyet teremtett, és napról napra azon dolgozik, hogy utasainak a lehető legjobb utazási élményt biztosítsa.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.