Mostanra kiküszöbölték a repülőtéri problémákat

Közleményt tett közzé a Wizz Air diszkont-légitársaság azzal kapcsolatban, hogy a nyár során a földi kiszolgáló partnere, a Malév GH Földi Kiszolgáló Zrt. reptéri gyakorlatát több utaspanasz érte.

2019. 09. 16. 15:27
Az utasok jó élménye a fő szempont Ferihegyen Fotó: Katona Vanda
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Közleményt tett közzé a Wizz Air diszkont-légitársaság azzal kapcsolatban, hogy a nyár során a földi kiszolgáló partnere, a Malév GH Földi Kiszolgáló Zrt. reptéri gyakorlatát több utaspanasz érte. A sajtóban megjelent hírek alapján a földi kiszolgáló a repülőtéri szolgáltatásokat az előzetes tájékoztatásban szereplőnél magasabb áron értékesíti az utasoknak.

A panaszokra a hatóság is felfigyelt, emiatt július végén az Innovációs és Technológiai Minisztérium fogyasztóvédelmi vizsgálatot indított a kifogásolt gyakorlat jogszabályok szerinti megítélésére. A hatósági eljárás során Budapest Főváros Kormányhivatala azt vizsgálja, hogy a földi kiszolgáló reptéri utasfelvétele során megvalósul-e tisztességtelen vagy megtévesztő gyakorlat. Az ellenőrzés arra is kiterjed, hogy a társaság a díjakat és az igénybe vehető szolgáltatásokat érintően az utasoknak szóló előzetes információknak megfelelően jár-e el. Úgy tudjuk, a fogyasztóvédelmi vizsgálat még folyamatban van, az eredményekről az ősz során jelentést tesz a szaktárca.

Az utasok jó élménye a fő szempont Ferihegyen
Fotó: Katona Vanda

– Az utasélmény és a zökkenőmentes repülőtéri kiszolgálás kiemelten fontos a Wizz Air számára – írja közlésében a jelenleg 119 repülőgépből álló flottát üzemeltető légitársaság. Az utóbbi időszak utaspanaszait alapul véve ezért vizsgálatokat folytattak, és a felmerült ügyeken konstruktívan együtt dolgoztak a Malév GH-val annak érdekében, hogy az utasélmény továbbra is magas színvonalú legyen a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.

A partnerek azonnali fejlesztésről, illetve az azt igénylő területeken azonnali beavatkozásokról határoztak, és mint írják, megoldották a felmerült problémákat. Így például a nemrég bevezetett önkiszolgáló poggyászfeladási szolgáltatás nagymértékben hozzájárult a budapesti repülőtér hatékonyságának növeléséhez.

– Minden ügyfelünket arra biztatjuk, hogy a bizonyítékokkal együtt (például a szolgáltató számlájával) jelezze a Wizz Airnek, ha ettől eltérő tapasztalatokat szerez – hívta fel a figyelmet a légitársaság, jelezve, hogy minden esetet alaposan kivizsgálnak.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.