Tárgyak helyett egyre inkább az élményajándékok iránt érdeklődnek a magyar vásárlók, amelyeket a családjukkal, szeretteikkel közösen élvezhetnek, ebben utazási programok, kulturális, gasztronómiai, sportolási és kikapcsolódást segítő lehetőségek vannak leginkább – derül ki az első, már az év végi bevásárlási szezonról szóló előrejelzésekből. Az élményajándékok közül a korábbi években a legtöbben wellnessfürdőben eltöltött hétvégét adtak ajándékba, de előszeretettel ajándékoztak színház-, koncert- és mozijegyet, közös utazást vagy akár kreatívfoglalkozást is.
![](https://cdn.magyarnemzet.hu/2024/07/vCSwqobaIw9TsPdUqgtaI7Z2yD52CBeCWGQYahbEEhk/fill/550/310/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzdlNTE3NzJmZGRmOTRmMDc5MzJiYzQ0N2EwMjg3ZTYw.jpg)
Fontos részleteket árult el Nagy Márton a kínai hitel felvételéről
A nemzetgazdasági miniszter jelezte, hogy a hitelt főként infrastrukturális fejlesztésekre költik.