Folytatja a belföldi utazásokat népszerűsítő kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) Búcsúztasd pihenéssel az őszt címmel, amely az évszak gazdag kulturális és kulináris programkínálatából a hazai pihenési lehetőségekre hívja fel a lakosság figyelmét.
– Magyarország fürdőhelykínálata rendkívül sokszínű, minden évszakban nagyszerű lehetőséget nyújt a kikapcsolódásra. Az őszi-téli időszakban többek között azzal segítjük az utazást tervezőket, hogy egy online térképre helyeztük a hazai gyógy- és élményfürdőket, megkönnyítve az utazási döntések meghozatalát – közölte a Magyar Nemzettel az ügynökség.
A kampány leginkább azt célozza, hogy a családok az év végi időszakban is kiélvezhessék az ország adottságait. – Arra törekszünk, hogy megmutassuk: ilyenkor is érdemes elutazni az ország különböző pontjaira, és ott a feltöltődés élményét választani. A fiatalokat pihentető wellness, a családokat szórakoztató beltéri strandolás, az idősebb korosztályt pedig gyógyhatású regenerálódás várja az ország legendás és kevésbé ismert fürdőhelyein egyaránt – emelték ki.

Fotó: MTI/Komka Péter
Ismert, Magyarország a legjelentősebb termálvízkészlettel rendelkező országok egyike a világon; kétezer éves fürdőkultúránk mellett közel 1500 termálkút és több mint 270-féle elismert ásvány- és gyógyvíz található nálunk. Az online térkép a Csodásmagyarország.hu weboldalon található Fürdőtérkép címen, ahol részletes információk is vannak a vizes élményhelyekről.
– Az MTÜ integrált őszi-téli kampánya eredményeként bízunk benne, hogy minél többen kelnek útra párban vagy családdal, hogy felfedezzék valamelyik hazai fürdőhelyet és környékét, elmerüljenek a feltöltődés élményében, és ezt szeretteiknek is továbbadják a legkedvesebb karácsonyi ajándékként. Többek között ebben is segít a Széchenyi-pihenőkártya, legyen szó gyógyfürdőzésről vagy wellness-szolgáltatásokról – fogalmaz az ügynökség a kampány kapcsán, amelyben egy új kisfilmmel is inspirálják a családokat az ország kincseinek felfedezésére.
Saját rendszert hoztak a kínaiak
Soha nem látott méreteket öltött a kínai turizmus Budapesten: az idei évben várhatóan 220 ezer, Kínából érkező utas fordul meg a Liszt Ferenc nemzetközi repülőtéren. Az ő kényelmük érdekében a Budapest Airport és a Heinemann Duty Free – Európában az elsők között – három új, a kínai turisták által preferált fizetési rendszert vezetett be a repülőtéren, ezek az Alipay, a China Union Pay és a WeChat – közölte tegnap a Budapest Airport.