A szövetség – amelynek magyarországi szervezete, a DSA tagjai között tudhatja egyebek mellett az Amway Hungaria Marketing Kft.-t, a Herbalife Hungary Kft.-t és a Zepter International Ungarn Kft.-t is – közlésében arra is kitér, hogy Ázsia a legnagyobb piac a közvetlen értékesítésben, itt az összforgalom minden évben újabb rekordokat dönt. A teljes forgalom 46 százalékát adja a kontinens, ezt követi Észak- és Dél-Amerika 32 százalékkal. Európa a harmadik legnagyobb közvetlen értékesítési piac, részesedése 21 százalék, itt az összforgalom 2018-ban 33,3 milliárd eurót ért el. Európán belül a legnagyobb piac Németország, Franciaország és Nagy-Britannia. Az afrikai és közel-keleti régió a globális közvetlen értékesítési piac mindössze egy százalékát adja.
Ami Magyarországot illeti, a globális trendek nálunk is megjelennek. A DSA jelentéséből kiderül, hogy az elmúlt évben közel 60 milliárd forintos forgalommal zárt a szektor, ami 12 százalékos bővülést jelent az egy évvel korábbi eredményhez képest. Hazánkban – a globális és európai tendenciákkal összhangban – a wellness termékek és étrend-kiegészítők (57 százalék), valamint a szépségápolási termékek (22 százalék) a legkelendőbbek, míg a dobogó harmadik fokára pedig a háztartási cikkek kerültek, a részesedésük mindössze kilenc százalék volt.