A Tesla elektromos autókat gyártó amerikai társaság évi 500 ezer járművet gyárt majd a Berlinhez közeli üzemében.
Hiba a kitűzött cél rövid határideje
Klímacélok észszerűen: az iparban már vannak törekvések.
A Tesla elektromos autókat gyártó amerikai társaság évi 500 ezer járművet gyárt majd a Berlinhez közeli üzemében.
Elon Musk novemberben jelentette be, hogy a készülő új berlin-brandenburgi nemzetközi repülőtér (BER) közelében építik fel első európai – és a sanghaji üzem után második Amerikán kívüli – gyárukat.
A Tesla hétvégén nyilvánosságra hozott dokumentumai szerint a Grünheide nevű településnél felépülő, a berlini városhatártól nagyjából 10 kilométerre délkeletre fekvő üzemben a Model 3 és a Model Y autókat készítik majd, továbbá olyan modelleket, amelyek még csak tervekben szerepelnek.
A Tesla azzal számol, hogy 2021 júliusában indítja el a Gigafactory 4 nevű gyárában a termelést.
A sanghaji „Gigafactory 3” egy évnél rövidebb idő alatt készült el, nemrég évi 150 ezer darabos kapacitással kezdte meg a termelést.
Pénteken ismertették, hogy tavaly a Tesla mintegy 367 ezer 500 elektromos autót szállított le megrendelőinek, 50 százalékkal többet az előző évinél.
A Tesla 360-400 ezres értékesítési célt tűzött ki a 2019-es évre.
Klímacélok észszerűen: az iparban már vannak törekvések.
A MÁV Pályaműködtetési Zrt. az idén 181 milliárd forint költségtérítés figyelembevételével fejleszthet, ez jövőre 199 milliárdra nő.
A szabályozott tevékenységek és a fogyasztóvédelem került a középpontba a Magyar Compliance Akadémia ötödik rendezvényén.
A januári bevezetés óta folyamatosan növekszik a kereslet a kölcsön iránt.
Új KRESZ Magyarországon: ezek a változások mindenkit érintenek
Börtönből írt levelet Kiss László, óbudai polgármester – akár a duplájára is nőhet a fizetése
Most jött: magasra csaptak a lángok Budapesten, ég a Puskás Ferenc Stadion
Háború Ukrajnában és Izraelben: Közös európai hadsereg Ukrajnába küldéséről egyeztetett Zelenszkij+ videó
Találtak valamit a Marson
Vámháború: megküldte Trump a selyemzsinórt Európának, de mi lesz most magyar gazdasággal?
A baloldali sajtó többsége tagadja az ukrán pénzeket – a 444 és a HVG nem válaszolt
A Nemzeti Sport Instagramján üzent magyarul Kleinheisler új csapata – KÉP
Támadásba lendültek az ukránok: Orbán Viktort akarják lejáratni
Itt a magyarázat, ezért nem játszott már a Fradiban a szurkolók bohókás kedvence
Nem tagadta Újbuda DK-s polgármestere, hogy tudott a szocialista Tóth Márton botrányos videóiról
A kormányellenes szervezetek és sajtótermékek eddig is fogadtak el külföldi forrásokat
Klímacélok észszerűen: az iparban már vannak törekvések.
A MÁV Pályaműködtetési Zrt. az idén 181 milliárd forint költségtérítés figyelembevételével fejleszthet, ez jövőre 199 milliárdra nő.
A szabályozott tevékenységek és a fogyasztóvédelem került a középpontba a Magyar Compliance Akadémia ötödik rendezvényén.
A januári bevezetés óta folyamatosan növekszik a kereslet a kölcsön iránt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.