Felfedezték az utasok a MÁV mobilapplikációját

Tavaly közel 4,6 millió darab belföldi vasúti menetjegyet, bérletet és felárat vásároltak az utasok a MÁV okostelefonos alkalmazásán keresztül – közölte lapunkkal a nemzeti vasúttársaság.

Forrás: MTI2020. 01. 09. 17:44
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Tavaly közel 4,6 millió darab belföldi vasúti menetjegyet, bérletet és felárat vásároltak az utasok a MÁV okostelefonos alkalmazásán keresztül – közölte lapunkkal a nemzeti vasúttársaság. Jellemző az applikáció népszerűségének növekedésére, hogy míg tavaly januárban 4,2 százalék volt a MÁV app aránya az eladott jegyek számából, addig decemberre ez 9,5 százalékra, azaz több mint a duplájára nőtt egy év alatt.

Ezen belül az értékesített jegyek száma 2019 utolsó negyedévében megháromszorozódott az egy évvel korábbi adatokhoz képest. Január első hetében is jelentős növekedés látható: idén 7 nap alatt már több mint 108 ezer darab jegyet vásároltak a MÁV app-on, míg 2019 első 7 napjában ez a szám kicsivel 42 ezer alatt volt, ami több mint két- és félszeres növekedés.

Az app segítségével menetjegyet a legtöbben a szobi (70-es) vasútvonalon váltottak, de a szolnoki (100a) és a székesfehérvári (30a) vonal is a dobogón végzett. A mobilalkalmazás nyújtotta lehetőséggel vasúti bérletet szintén a főváros elővárosi vonalain váltottak a legtöbben: az élen a Budapest és Vác közötti (70-71-es) utazás végzett, a második a Kelenföld és Érd alsó (30a) közötti, a harmadik pedig a Nyugati pályaudvar és Dunakeszi-Gyártelep (70-es) közötti utazás lett.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.