Nem véletlenül igyekeztek sokan még tavaly megvenni új autójukat, illetve a kereskedők nem véletlenül halmoztak fel viszonylag nagy készletet még a kilométerenként 95 grammos szén-dioxid-kibocsátási norma bevezetése előtt gyártott modellekből: az új szabályoknak megfelelő autók ára immár jelentősen magasabb. A tavaly legnagyobb számban értékesített Suzuki Vitarát például már csak úgynevezett lágy hibrid verzióban lehet megvásárolni, ami a listaárakban félmillió forintos pluszt jelent. Ha már a listaáraknál tartunk: a magyarok kedvenc autóját legolcsóbban 6,1, rendesen felextrázva 7,9 millióért lehet hazavinni. Csaknem nyolcmillió egy Suzukiért! – megáll az ész, még akkor is, ha a kereskedésekben jelentős, akár milliós kedvezményt lehet kapni.
A német Zöldek teljes valóságtagadásban vannak
Úgy tesznek, mintha mi sem történt volna.