A Magyar Bankholding tagbankja, a Takarékbank Tehetsz méh többet! fenntarthatósági kampánya nyerte el a Nemzetközi PR Szövetség (IPRA) díját az éghajlatváltozás és annak hatásai elleni sürgős fellépést elismerő kategóriában – közölte a Takarékbank.
A szervezet 15 ország nevezését fogadta, a bírálóbizottság több száz PR-projekt közül választotta ki és díjazta a legjobbakat.
A Takarékbank kampányát a négy legjobb kelet-európai kampány közé is beválasztották. A projektet az Agrármarketing Centrummal és az Országos Magyar Méhészeti Egyesülettel közösen indították, a tervezésért és a program sikeres lebonyolításáért a Pressinform PR-ügynökség és a Pannon Értéktár felelt.
Mint ismertették, a Takarékbank célja egy olyan komplex fenntarthatósági projekt megvalósítása volt, amely illeszkedik a pénzintézet alaptevékenységéhez és kapcsolódik a vidéki-agrár fókuszhoz, egyúttal megszólítva a városi fiatalokat is.
A Tehetsz méh többet! kampány
az egyik legfontosabb, mégis kevéssé ismert globális problémára, az élelmiszer-termelésben pótolhatatlan szerepet betöltő méhekre és az azokat fenyegető kipusztulásra hívja fel a figyelmet.
A program célja emellett, hogy javítsa a mintegy húszezer család megélhetését biztosító méhészeti ágazat versenyképességét, illetve ösztönözze a hazai mézfogyasztást és ezáltal segítse az emberek egészségének védelmét.
A kezdeményezés az elmúlt időszakban több rangos elismerést is elnyert, többek között a CSR Hungary 2021 Legjobb környezeti felelősségvállalásért járó díját, a Trade Magazin fenntarthatósági különdíját, valamint a CSR DoingGood 2021 Special Mention különdíját.
A vállalat emlékeztet: a Magyar Bankholding üzleti stratégiájában kiemelt figyelmet kapnak a fenntarthatósági célok és megoldások. A Takarékbank a programhoz szorosan kapcsolódva vezette be a magyarországi pénzügyi piacon hiánypótló, fenntartható lakossági számlacsomagot, amely az elektronikus bankolást helyezi előtérbe, és amelyhez például újrahasznosított anyagból készült bankkártya is társul.
Emlékezetes, az MKB Bank törekvéseit december 1-jén az MNB a 2021-es Zöld Bank Díjjal honorálta, a Budapest Bank Zöld Programja pedig a CSR DoingGood 2021 átadóján részesült elismerésben.
Borítókép: Fenntartható ügyfélcsomagok a tagbanknál. Fotó: Havran Zoltán/Magyar Nemzet