Fokozódik a húsvéti árcsökkentési verseny a kiskereskedelmi láncok között. Az Aldi is mérsékeli egyes termékek árait az ünnep előtt – írja a Világgazdaság.
Az elmúlt időszakban a kiskereskedelmi láncok árcsökkentéssel próbálnak versenyezni a vásárlók kegyeiért. Az Aldi Magyarország a húsvéti időszak előtt is folytatja az árcsökkentést.
A vaj és a trappista sajt, majd az alapvető húsvéti termékek árának mérséklése után az áruházlánc az ünnep előtti héten április 8-ával bezárólag, illetve a készlet erejéig újabb, csaknem 120 termék – köztük harminc húsvéti csokoládé és édesség – árát csökkenti, egyesekét akár hatvan százalékkal is.
Az árkedvezmény mértéke eltérő az egyes érintett termékcsoportoknál:
- a zöldség-gyümölcsök esetében 25–50 százalék,
- a húsvéti csokoládék és édességek esetében 7–31 százalék,
- az Azon melegében látványpékség egyes termékeinél 33–50 százalék,
- friss húsok, sonkák, felvágottak esetében 14–33 százalék,
- a tejtermékek esetében 20–29 százalék,
- üdítőitalok esetében 7–21 százalék,
- vegyiáruk esetében 25–41 százalék.
Az árcsökkentéssel érintett termékek közül a kiemelkedik az 500 grammos csemege és paprikás szalámi, amely 1999 forintos egységáron érhető el. Ugyancsak akciósan, 1149 forintért kínálja az áruházlánc a 800 grammos, húszszázalékos Kokárdás vödrös tejfölt, ami közel ötödével alacsonyabb, mint a termék 2023-ban tapasztalt csúcsára.
A húsvéttal összefüggő termékek közül az ünnepi süteményekhez elengedhetetlen, 250 grammos Bella mazsola pedig 23 százalékkal kedvezőbb áron, 299 forintért érhető el. A csokinyulak ára akár több mint harminc százalékkal is csökkent, a Milka 15 grammos csokinyúl például 185 forinttól kapható, a különböző húsvéti drazsék, csokitojások pedig 7–20 százalékkal kerülnek kevesebbe.
Az Aldi egyúttal bejelentette, hogy a folyamatosan alacsony árú szortimentjéből és szezonálisan elérhető termékeiből a húsvét utáni időszakban is hétről hétre csaknem kilencven további termékakciót hirdet, hozzájárulva a vásárlók spórolási céljaihoz.