Az Egyesült Államok hetedik legnagyobb kiskereskedelmi hálózatának bejelentése szerint a hagyományos júniusi pride tematikus hónap előtt egyes, főként vidéki térségekben működő hipermarketjeiben és áruházaiban a bejárat közeléből az üzlet hátsó részébe helyezik át a tematikus hónapra szánt árucikkeket.
Hogy pontosan mely árucikkekről van szó, azt a cég közleményében nem részletezték, de az esetről beszámoló tudósítások szerint a legtöbb kifogás a transzneműeknek készült fürdőruhákat érte, amelyek szabása a nemi hovatartozás elrejtését teszi lehetővé.
Az amerikai piacon meghatározó kiskereskedelmi lánc döntését megelőzi a BudLight sörmárka körül kialakult vita, miután annak kampányában egy transznemű közösségi médiaszemélyiség szerepelt. Az influenszer Dylan Mulvaney szerepeltetése megosztotta a vásárlókat, akik tömegesen fordultak el a márkától, komoly visszaesést okozva a gyártónak. A vállalat a közelmúltban jelentette be, hogy megtriplázza nyári marketingkiadásait, hogy pótolja a kiesett forgalmat.
Borítókép: Illusztráció (Forrás: Pixabay)