X − jelezte szűkszavúan az új logó elstartolását Twitter-bejegyzésében Elon Musk.
A közösségi oldalt még tavaly októberben megvásároló amerikai milliárdos a hétvégén jelentette be a változtatás tervét, akkori ígéretéhez hűen pedig hétfőtől már az új dizájn jelenik meg az oldalra látogatók előtt. Musk a Twitter főhadiszállásáról is közzétett egy képet, amelyre az új logót vetítették ki.
Elon Musk tavaly októberben 44 milliárd dollárért vásárolta fel a Twittert, és azóta számos változáson keresztülment a vállalat: egyebek mellett a vezetőséget is leváltotta, így került el pozíciójából Parag Agrawal vezérigazgató és Ned Segal pénzügyi igazgató. Július elején pedig már arról adott hírt a Reuters hírügynökség, Musk korlátozza, hogy hány bejegyzést olvashatnak a felhasználók. Az intézkedés célja, hogy „elrettentsen az extrém szintű adatgyűjtéstől és a rendszer manipulálásától”.
A vállalat azonban az elmúlt időszakban többször került címlapokra különböző botrányaival is.
Legutóbb kedden írtak arról a nemzetközi hírportálok, hogy legalább ötszázmillió dollár végkielégítéssel tartozik a Twitter volt alkalmazottjainak. Chris Woodfield volt vezető mérnök azt mondta, a vállalat többször is ígéretet tett arra, kéthavi bért kifizetnek és emellett egyéb juttatásokban is részesülnek az elbocsátott alkalmazottak, ám sem ő, sem mások nem kapták meg az ígért pénzeket.
Muskot a felhasználók sem kímélik, sokak szerint a Twitter azóta lejtmenetben van, mióta a SpaceX űrtechnológiai vállalat vezetője átvette az irányítást. Bírálói szerint az új logó is ennek a mélyrepülésnek az újabb fejezete. Az üzletember szerint ugyanakkor a logócsere elkerülhetetlen volt és már rég meg kellett volna tenni.
Borítókép: A Twitter főhadiszállásán az új logó (Fotó: Twitter/Elon Musk)