Belépve a Kieselbach Galériába, ahol a látogató azonnal az információs pult felé fordul, mielőtt köszönhetne, bennakad a szó, mivel a mosolyogva várakozó hölgyek mögött ott ragyog Munkácsy Mihály Ecce Homo!-ja. No, nem a Krisztus-trilógia egyik darabja (amely a debreceni Déri Múzeum büszkesége volt, ahol első ízben állították ki együtt a három alkotást 1995-ben, a Krisztus Pilátus előtt Kanadát, míg a Golgota Pákh Imrét boldogította Amerikában, ma pedig mindhárom alkotás a magyar állam tulajdona), hanem a remekmű vázlata.

Magyar filmet még sosem vártak így a Netflixen
Vissza-viszatérő kérdés a magyar filmgyártásban, hogy kinek készülnek a filmek, ha egyszer nem tódulnak a nézők a hazai alkotásokra a mozikba és a televízió képernyője elé. A Netflix és az online filmletöltési statisztikák azonban megadják a választ.