-SPORTPOLITIKA-
Az Ifjúsági és Sportminisztérium kezdeményezésére ugyanis a Sportfólió Kht. és a Hazai Lapkiadó Kft. közreműködésével, húszmillió forintos törzstőkével megalakult a Magyar Sportmarketing Kft., amelynek fő feladata, hogy az érintett sportszövetségek számára megnyerje az üzleti élet minél szélesebb támogatását. A reálértékében folyamatosan növekvő állami támogatás mellé a Váczi János által irányított és non-profit szervezetként működő kft. 2002-ben 7–10 millió forintot, 2003-ban pedig már 25–30 milliót szeretne juttatni az atlétika, a birkózás, a kajak-kenu, a kézilabda, a kosárlabda, a labdarúgás, az öttusa, a tenisz-, a torna-, az úszó, a vívó- és a vízilabda sportágnak.
A Magyar Csapat tehát egy olyan program, amelyben a 12 sportág képviselői mellett a szponzorok is részt vehetnek. A kapcsolat mindenkinek előnyös: a szakszövetségek együtt hatékonyabban léphetnek fel a szükséges támogatásért, míg a cégek szélesebb reklám- és marketinglehetőséghez jutnak.
Váczi János elmondta: a kiválasztásnál sportszakmai, média- és marketingszempontokat vettek figyelembe. Hozzátette: reményei szerint a szövetségek listája évről évre bővül majd.
Az exkluzív klubba elsőként az Allianz Hungária Biztosító Rt. lépett, s jövőre 48,5 millió forinttal segíti a magyar sportot.
A Liverpool gólkirálya a világ legdrágább futballistájaként igazol a riválishoz
