Maranello felébredt téli álmából. A Modena melletti olasz kisvárosba – a Ferrari-gyár és a Ferrari-csapat székhelyére – rajongók és újságírók százai érkeztek, hogy tanúi lehessenek az új autó bemutatásának. A kávézókban napok óta nem volt más téma, mint hogy vajon milyen lesz majd a vadonatúj tűzpiros rakéta, amelyikkel Michael Schumachernek idén is meg kell védenie a világbajnoki címét.
Az új autó az F2003–GA nevet viseli, a GA monogram tisztelgés Gianni Agnelli, a Fiat tiszteletbeli elnökének emléke előtt (a „presidente” január 24-én hunyt el).
„Az autó gyors és jól néz ki. Úgy érzem, szeretem. Újra meg akarom nyerni vele a világbajnoki címet a Ferrarinak” – mondta az együlésesről Schumacher.
A főtervező, Rory Byrne és a technikai vezető, Ross Brawn ismét remek munkát végzett. Az autó még könnyebb, még kecsesebb, mint a tavalyi. Szembeötlő változás, hogy 2002-es modellhez képest az F2003-as orrát újra magasabbra emelték, a jármű hátsó része, valamint az oldalszekrények még vékonyabbak, kisebbek lettek. Az új tízhengeres Ferrari-motor kisebb és könnyebb az elődjénél, mindössze kilencvenkilós, a közölt adatok szerint 890 lőerős.
A maranellói istálló vezetői úgy tervezik, hogy az idei vb-sorozat első futamain még az előző évi autóval áll rajthoz Michael Schumacher és Rubens Barrichello, az F2003-as csak április 20-án, a hazai versenynek számító San Marinó-i Nagydíjon mutatkozna be Imolóban.
Állítólag Sinner sérült, de nem ő, hanem Djokovics szenvedett és bukott nagyot
