Bebiztosítva Dakarra

Autósport

2005. 12. 20. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Januárban még az addig fanyalgók is kénytelenek voltak minimum elismerően hümmögni Palik László teljesítménye előtt és megbarátkozni azzal a fájdalmas gondolattal, hogy a Forma–1 kommentátora a gyakorlatban is megtanult vezetni. Mert a Dakar-ralin elért 18. helye után ezt már nem lehetett kétségbe vonni. Azután meg főleg nem, hogy Palik – Darázsi Gábor navigátorával – pontszerző lett a marokkói Világkupa-futamon, az egyiptomin, a Fáraó-ralin pedig a magyar tereprali eddigi legnagyobb sikerét jegyezve a második helyen ért célba Nissanjával. Tegnap pedig az RTL Motorsport Klub másik párosával, az előző Dakaron 33. helyezett Kiss Sándor, Czeglédi Péter duóval egyetemben is sokat nyert: az Uniqa hároméves támogatását, behatolva abba a résbe, ami Baumgartner Zsolt megfeneklett F–1-es próbálkozása után nyílt meg a „gépjárművekhez kapcsolódó sportesemények támogatását” deklaráltan zászlajára tűző biztosítónál. Palikék és Kissék amúgy az idei, december 31-én Lisszabonból rajtoló 28. Dakar-ralira a 318-as és a 319-es rajtszámot kapták, vagyis az autósoknál a 18. és a 19. kiemelési helyre kerültek, közvetlenül a gyári csapatok mögé. S az előzmények alapján ezeket a pozíciókat nem hiú ábránd megtartani a január 15-i dakari célban is. Azt, hogy elvárás is, viszont ne állítsuk, mert egy 9043 kilométeres úton azért akad néhány buktató.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.