„Úgy néz ki, 2013-ban is ott leszek a Zengő Motorsporttal a WTCC rajtrácsán. Az elsődleges célom gyári pilótává válni, lehetőleg a Zengő színeiben. Ahhoz, hogy az összetett vb-címet megnyerjem, nélkülözhetetlen lesz kikötnünk majd egy gyártó mellett, magam is gyári csapatnál szeretnék egyszer versenyezni. De maga a Zengő is gyári csapattá válhat, elképzelhető forgatókönyv, hogy egy gyártó megkeresi a csapatunkat és együtt építünk új kocsit” – mondta 2012 privát (nem gyári) világbajnoka.
„Érkeznek új gyártók a bajnokságba, már a Zengő Motorsportot is megkeresték új belépők. Engem is mindenki ismer a bokszutcában, puhatolózó ajánlataim már vannak, de ezek egyelőre felszínes beszélgetések. Nem tartom valószínűnek, hogy jövőre csapatot váltanék” – tette hozzá.
„Idén sokkal kiegyensúlyozottabb pilótává lettem: be kell osztani az erőt, minimalizálni a kockázatokat, ehhez megjött a rutinom is. Sokkal nagyobb kiegyensúlyozottság egyenlő sokkal kevesebb ütközés. Egyébként még a mai napig használom a szimulátort gyakorlásra, főleg új pályák előtt tréningezek a számítógépemen” – értékelte magát Michelisz.
Hozzátette: „Nehéz megmondani, mennyivel többre lennék képes egy Chevrolet volánja mögött. Abból kell kiindulnunk, hogy privát csapatként többször legyőzve a Chevyket jobb kocsival előrébb tartanék. Valószínűleg a BMW-vel megyek jövőre is, a technikai háttér nemigen változik, habár a kocsim már egy kétéves fejlesztés. Szeretnénk továbbra is futamokat nyerni, ehhez technikailag is lépdelni kell majd előre.”
„Remélem, még sok van bennem a túraautó-világbajnoki sorozatban. Bízom abban, hogy a privát vb-győzelem csak egy állomás volt a végcél felé: már 2010-es első futamgyőzelmemkor jeleztem, az összetett világbajnoki győzelem a megcélzott csúcs. Már a közeljövőben harcolni akarok ezért a címért, jó úton haladok, ha a csapatom technikai háttere is rendelkezésre áll majd hozzá” – jelezte az idén összetettben hatodik versenyző.
„A riválisok így a harmadik év végére már jól ismernek, abszolút tudatában vannak annak, hogy magyar vagyok. De azért a motorsport világában nem szövődnek életre szóló barátságok, eléggé felszínes közeg ez, mindenkinek magára kell figyelni. Sok a konfliktus a pályákon, ezért sem alakulnak ki mélyebb kapcsolatok. Vannak, akik tisztelik egymást, és akiket tisztelnek – már én is ebbe a körbe tartozom” – mesélte a személyes kapcsolatokról Michelisz Norbert.