Ezt Sipos Jenő szóvivő jelentette be a Magyar Labdarúgó Szövetség (MLSZ) keddi sajtóbeszélgetésén, hozzátéve: az MLSZ egyik kiemelt stratégiai célja, hogy a szurkolókat a jövőben színvonalasabban szolgálja ki.
Ennek érdekében a szövetség már javában teszteli az online jegyértékesítési rendszert, amely a tervek szerint rövid időn belül működni fog majd az NB I-ben. Az MLSZ az elővételi internetes belépővásárlás elterjedésétől a nézőszám emelkedését várja a hazai bajnoki mérkőzéseken. A szóvivő elmondta: elvárják az élvonalbeli kluboktól, hogy a jövőben a találkozókat megelőzően intenzívebben egyeztessenek egymással a szurkolók várható létszámáról és arról, hogy melyik csapat drukkerei hol léphetnek be a stadionokba.
Sipos Jenő az MTI érdeklődésére arról is beszélt, hogy a szövetség az őszi két Eb-selejtezős mérkőzést a Ferencváros nyáron elkészülő új Üllői úti stadionjában tervezi lebonyolítani.