Ismét piacvezető volt az M4 Sport

A kedd esti, Wales-Magyarország labdarúgó Európa-bajnoki selejtezőmérkőzés során a tévében és az interneten több mint másfél millióan kapcsoltak az M4 Sport közvetítésére, a találkozót pedig átlagosan 724 ezren nézték.

Forrás: MTI2019. 11. 20. 15:51
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az MTVA sajtóosztályának szerdai tájékoztatása szerint ezzel a közszolgálati sportcsatorna egy héten belül másodszor volt piacvezető a nemzeti válogatott mérkőzése alatt. Pénteken a Puskás Aréna avatómérkőzését, az Uruguay elleni találkozót követték hasonlóan fokozott érdeklődéssel a nézők.

Az M4 Sport 18,2 százalékos közönségarányt ért el a teljes népesség körében a cardiffi Eb-selejtező – amelyet a magyar válogatott 2-0-ra elveszített – közvetítése alatt, ezzel a műsor idején ismét piacvezető volt. A fiatal felnőttek (18-49 évesek) körében átlagon felüli volt az érdeklődés: minden ötödik néző Marco Rossi válogatottjának mérkőzését kísérte figyelemmel.

A Nielsen számításai szerint a találkozó nézettsége 724 ezer fő lett, ami a legmagasabb a selejtezősorozatban.

Az M4 Sport élőben is nézhető a mediaklikk.hu-n, 64 848 fő ezen a platformon követte a találkozót, a megtekintések száma pedig 144 823 volt, magasabb, mint az Uruguay elleni találkozó esetében.

A magyar válogatottnak nem sikerült egyenes ágon kijutnia a – részben budapesti rendezésű – jövő évi kontinensviadalra, de a tavaszi pótkvalifikációban még lesz lehetősége kiharcolni a részvételt. Ehhez két ellenfelet kell legyőznie: a péntek délben kezdődő sorsolást, valamint a válogatott március 26-ai, idegenbeli mérkőzését biztosan a közszolgálati sportcsatorna közvetíti.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.