– Tudni érdemes, hogy más országokban, így Szlovákiában és Csehországban már támogatjuk az ottani kupasorozatot – kezdte a válaszát Hernádi Zsolt arra kérdésre, hogy miért álltak névadó szponzorként a Magyar Kupa-sorozat mellé. – A magyar labdarúgásban 2010 óta vagyunk jelen, méghozzá a Vidi támogatójaként; úgy hiszem, kijelenthetem, ez egy sikeres együttműködés. A Mol Közép-Európa egyik vezető vállalata, de ahhoz, hogy ebben a térségben az legyen, kétszer annyit kell küzdenünk, mint bárki másnak. Valahol mélyen a kupasorozatnak is ez a lényege, hiszen itt a legkisebb csapatok is megkapják az esélyt arra, hogy nagyot alkossanak. A Magyar Labdarúgó-szövetség döntése értelmében a továbbjutás egy meccsen dől el, aminek több előnye is van. Egyfelől jóval izgalmasabbak így a párharcok, másfelől egy edző nem taktikázhat, nem nagyon engedheti meg, hogy tartalékoscsapatot küld a pályára, mert annak könnyen vereség és kiesés lehet a vége. Egy ki-ki mérkőzésen bármi előfordulhat, ez is a foci szépsége.

A McLarennél rájöttek a trükkre, így „lassítják le” Verstappent
A pályán való csatározások mellett a pszichológiai hadviselés is fontos a Forma–1-ben.