Ha addig nem is került előtérbe, Lionel Messi tavalyi távozása óta minden futballkedvelő tudja, hogy a Barcelona komoly adóssággal küzd.
Az anyagi nehézségekből kiutat jelenthet az új, már korábban is valószínűsített megállapodás, amely a katalán klub és a zeneipar óriása, a Spotify között jött létre.
A szerződés részeként a következő idénytől kezdődően négy éven át a svéd vállalat lesz a Barca férfi és női labdarúgócsapatának mezszponzora, és három évig a játékosok edzésen használt szerelésén is feltűnik majd a zenei streamingplatform neve.
Az egyezség értelmében az FC Barcelona stadionja 2022 júliusától a Spotify Camp Nou nevet viseli – így a Spotify az első szponzor, amely a klub arénájának a nevében szerepel.
A szerződés anyagi részleteit nem hozta nyilvánosságra a katalán klub honlapja, de a korábbi hírek szerint legalább 280 millió eurós megállapodásról lehet szó.
Borítókép: Hamarosan Spotify Camp Nou (Fotó: AFP)