A központi kérdés a szénszálas anyagokból készülő aerodinamikai alkatrészekre vonatkozott, ezek ugyanis a balesetek során gyakran szilánkosra törnek, ami egyrészt veszélyes defekteket okozhat (mint pl. Indianapolisban), másrészt értékes időbe kerül, amíg az így keletkezett törmeléket letakarítják a pályáról.
A vezetőszárnyakat és egyéb aerodinamikai elemeket ezért 2005-től speciális bevonattal látják el, amely az anyagot összetartva megakadályozza a szilánkok szétszóródását.
A TWG emellett más módosításokat is jóvá hagyott. 2005-től a versenyzők biztonsága érdekében megnövelik a fejtámasz méretét, valamint szigorítják a keréktartó zsinórok szakítószilárdságára vonatkozó előírásokat is – közölte az a5.hu nyomán az rtlklub.hu.

Ezek az árulkodó jelek mutatják, hogy Magyar Pétert nagyon érzékeny pontján érinti a bennfentes kereskedés ügye