A központi kérdés a szénszálas anyagokból készülő aerodinamikai alkatrészekre vonatkozott, ezek ugyanis a balesetek során gyakran szilánkosra törnek, ami egyrészt veszélyes defekteket okozhat (mint pl. Indianapolisban), másrészt értékes időbe kerül, amíg az így keletkezett törmeléket letakarítják a pályáról.
A vezetőszárnyakat és egyéb aerodinamikai elemeket ezért 2005-től speciális bevonattal látják el, amely az anyagot összetartva megakadályozza a szilánkok szétszóródását.
A TWG emellett más módosításokat is jóvá hagyott. 2005-től a versenyzők biztonsága érdekében megnövelik a fejtámasz méretét, valamint szigorítják a keréktartó zsinórok szakítószilárdságára vonatkozó előírásokat is – közölte az a5.hu nyomán az rtlklub.hu.
Megállították az időt a Vigadóban: Így néznek ki a fixált homokanimációs képek, amiket látnia kell!















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!