Hozzátette: a jegyárusítást a jegyvizsgálók végzik majd a vonatokon – adta hírül a Gazdasági Rádió.
Mint ismeretes: a MÁV bejelentett tervei szerint 2007-ig több mint 10 ezer dolgozóját küldi el.
Mintegy 200 pénztárat érint országosan a létszámleépítéssel együtt járó intézkedés – mondta Vizsy. Hozzátette: az intézkedésre azért volt szükség, mert van olyan pénztár, amelynek a bekerülési költsége 3-3,5 millió forintra rúg évente, míg az éves bevétele alig több kétezer forintnál. Közölte: a MÁV egyetlen vonalat sem szüntet meg az országban.
Vonatjáratok törlését viszont tervezi az állami vállalat. A jelenleg napi háromezer személyszállító vonat 10 százalékáról, azaz mintegy 300 vonat megszüntetéséről tettek javaslatot a közlekedési tárcának. A MÁV 119 vonallal rendelkezik, ez az indítvány tehát vonalanként 2,5-3 vonatot jelent. Azon járatoknak a megszüntetését javasolták, amelyek kihasználtsága a 10 százalékot sem éri el, s egy-egy járaton húsznál többen nem utaznak.

„Másképp kellett volna” – újabb résztvevő kritizálta Magyar Péter meghívását a Női Sikernapra