A frakcióvezető szerint a BKV autóbuszok kigyulladása nem vezethető vissza típushibára. A meghibásodás két-három és nyolc-kilenc éves buszoknál is jelentkezik, ami leginkább karbantartási hibákra enged következtetni. Kupper András szerint a BKV figyelemelterelés céljával hárítja a felelősséget az Ikaruszra. Nem vezet semmire a jelek szerint még az sem, hogy naponta ellenőrzik a buszokat, mert épp az új rendszer bevezetése után egy nappal ismét történt tűzeset egy BKV-járaton. Ugyanígy nem lehet megoldás a frakcióvezető szerint az sem, ha egyel több poroltót helyeznek el a járműveken – már csak azért sem, mert az utasokat ez sem nyugtatja meg. A tűzveszélyes autóbuszokat Kupper András szerint egyszerűen ki kell vonni a forgalomból. Ezt az utasok élet- és vagyonbiztonságának garantálása indokolja.

Lencsevégre kapták a miniszterelnököt az olasz éjszakában