Az internetes online reklámokat csak a felhasználók négy százaléka tolerálja, a legzavaróbbnak a felugró ablakos, úgynevezett pop-up hirdetéseket tartják a világháló használói – közölte a GTS-Danet Távközlési Kft. egy felmérés alapján.
A 1300 fős reprezentatív, online kérdőíves felmérés során a társaság a lakossági ügyfeleket kérdezte meg, s a kutatásból kiderült, hogy a keskeny sávú modemes internetezők háromnegyede minőségi, szélessávú internet elérésre szeretne váltani a közeljövőben. A váltást elsősorban a gyorsabb internet miatt tervezik, de fontos szempont a folyamatos kapcsolat is.
A felmérés alapján az internetezők majdnem háromnegyede legalább középiskolai érettségivel rendelkező 19-49 év közötti férfi. A legtöbben legalább három éve használják az internetet, többségük napi rendszerességgel. A legjellemzőbb, hogy otthon interneteznek, ahol elsősorban böngészésre, információgyűjtésre, valamint kapcsolattartásra használják a világhálót.
Forrás: Prim Online

Szentkirályi Alexandra: A Tisza és a DK paktuma nem az átláthatóságról szól