Kevesen tolerálják az internetes reklámokat

Kevés felhasználó tolerálja az online hirdetéseket, a legtöbben a felugró ablakos pop-up reklámokat tartják zavarónak.

MNO
2004. 09. 28. 9:47
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az internetes online reklámokat csak a felhasználók négy százaléka tolerálja, a legzavaróbbnak a felugró ablakos, úgynevezett pop-up hirdetéseket tartják a világháló használói – közölte a GTS-Danet Távközlési Kft. egy felmérés alapján.

A 1300 fős reprezentatív, online kérdőíves felmérés során a társaság a lakossági ügyfeleket kérdezte meg, s a kutatásból kiderült, hogy a keskeny sávú modemes internetezők háromnegyede minőségi, szélessávú internet elérésre szeretne váltani a közeljövőben. A váltást elsősorban a gyorsabb internet miatt tervezik, de fontos szempont a folyamatos kapcsolat is.

A felmérés alapján az internetezők majdnem háromnegyede legalább középiskolai érettségivel rendelkező 19-49 év közötti férfi. A legtöbben legalább három éve használják az internetet, többségük napi rendszerességgel. A legjellemzőbb, hogy otthon interneteznek, ahol elsősorban böngészésre, információgyűjtésre, valamint kapcsolattartásra használják a világhálót.

Forrás: Prim Online

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.