A Magyar Kereskedelemfejlesztési Kht. és a Miniszterelnöki Hivatal együttműködésével és támogatásával indul a program, amelynek keretében a vállalatok az állami kapcsolatrendszer és tapasztalat segítségével hasznos és praktikus információkat kaphatnak a magyar piacról. A legfontosabb európai üzleti központokban az elismert magyar cégek képviselői tekintik majd át a vállalkozás magyarországi üzemeltetéséhez szükséges tudnivalókat. A 6-7 roadshow jellegű tájékoztató állomás az ott megjelenő cégeknek körülbelül 5-6 millió forintos kiadással jár, ugyanakkor ennek során komoly európai partnereket szerezhetnek.
Újabb négy évre megválasztották a huszonöt éve regnáló elnököt















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!