Bemutatásuk után egy filmet vetítettek le, „A magyar futball impressziók” címmel, az 1954-től 2004-ig terjedő időszakból tartalmazott bevágásokat. Bozsiktól Hrutkáig, Puskástól Torghelléig. Igaz, valamennyiüknél többet szerepelt a filmben Lothar Matthäus.
A film után Bozóky és a kapitány leleplezte a titokzatosságot jelképező szponzorfalat, amelyről kiderült, hogy mostantól főszponzorként a LG, kiemelt támogatóként pedig a McDonald’s és a Vodafone Magyarország szponzorálja a magyar labdarúgó válogatottat. A három cég képviselőinek ünnepélyes aláírása előtt az MLSZ-elnök elmondta, hogy a lehullt lepel azt is jelképezi, hogy a szövetségnek nincs mit takargatnia.
– A szurkolók és a játékosok hite meghozta a nagy cégek hitét is – mondta Bozóky. – Olyan világmárkák álltak a magyar foci mögé, amilyen korábban a labdarúgásunk volt. Ők honorálják a Matthäus képviselte gondolkodást és elszántságot.
A Bozóky által elmondottakat (nevezetesen azt, hogy nincs mit takargatni) némileg cáfolta, hogy az aláírásokat követő kérdésre, miszerint mennyi a szponzoráció összege, a külföldi igazgatók is magyarosan válaszoltak:
– A támogatás összege bizalmas információ...
Azért van konkrétum is: az LG és a McDonald’s két évre, a Vodafone pedig egy évre vállalta a magyar válogatott támogatását.

Egy fiú bicskával támadt meg egy férfit Borsodban