Új magazin a jól szituált magyar nőknek

Az Axel Springer Budapest és az Axel Springer Magyarország együttműködésével megjelenő a Glamour magazin első száma a hónap végétől lesz kapható – adták hírül német marketinges szaklapok.

MNO
2004. 09. 16. 6:20
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Oroszországot követően hamarosan Magyarországon is megjelenik a Condé Nast International egyik meghatározó női magazinja a Glamour. A kiadó reményei szerint a lap itt is olyan sikeres rajtot vesz, mint Oroszországban, ahol a 300 ezer példányban nyomott első szám alig egy hét alatt elfogyott. A kiadó azonban nem csak Európára koncentrál, ugyanis jövő év harmadik negyedévében Kínában is megjelenik a Vogue divatmagazinja.

Az amerikai kiadóhoz a Vogue mellett olyan prémiumkiadványok tartoznak, mint a GQ férfimagazin és az AD építészeti szaklap. A Die Zeit szakértője szerint a Condé Nast célcsoportjába a jól szituált vevők tartoznak, akiknek semmi sem drága. Ennek megfelelően a hirdetők között olyan cégeket lehet találni, mint a Cartier, az Armani, a Prada vagy a Zegna – írja az Origo nyomán a napi.hu.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.