Oroszországot követően hamarosan Magyarországon is megjelenik a Condé Nast International egyik meghatározó női magazinja a Glamour. A kiadó reményei szerint a lap itt is olyan sikeres rajtot vesz, mint Oroszországban, ahol a 300 ezer példányban nyomott első szám alig egy hét alatt elfogyott. A kiadó azonban nem csak Európára koncentrál, ugyanis jövő év harmadik negyedévében Kínában is megjelenik a Vogue divatmagazinja.
Az amerikai kiadóhoz a Vogue mellett olyan prémiumkiadványok tartoznak, mint a GQ férfimagazin és az AD építészeti szaklap. A Die Zeit szakértője szerint a Condé Nast célcsoportjába a jól szituált vevők tartoznak, akiknek semmi sem drága. Ennek megfelelően a hirdetők között olyan cégeket lehet találni, mint a Cartier, az Armani, a Prada vagy a Zegna – írja az Origo nyomán a napi.hu.

Karcagi motorbaleset: megszólalt az énekesnő, aki vétlennek hiszi magát a fiatal motoros halálában