Az elsőrendű vádlott védője a hétfői bírósági tárgyaláson elismerte, hogy voltak szabálytalanságok a repülés során, de szerinte azokat nem a vádlottak követték el. Ilyen szabálytalanságként említette, hogy a futómű vészjelzőjét a pilótáknak – utasításra – kikapcsolva kellett tartaniuk. Úgy vélte, ha a pilóták betartották volna a különböző utasításokat, akár katasztrófa is bekövetkezhetett volna.
A 2000 szeptemberében történt görögországi Malév-baleset ügyét a Pesti Központi Kerületi Bíróság tárgyalja, s e tárgyban várhatóan már hétfőn ítélet is születhet. Mint emlékezetes, a magyar légitársaság egy Tu-154-es gépe csak másodszori kísérletre tudott leszállni a görög reptéren, mivel nem tudta időben kiengedni a futóművet.
Korábban beszámoltunk arról, hogy mivel az esetet követően a görög vizsgálat felvetette a pilóta és a személyzet felelősségét, az ügyben büntetőeljárás indult, légi közlekedés gondatlan veszélyeztetése miatt. A vád képviselője azonban nem kért szabadságvesztést az ügy három vádlottjára, mindössze pénzbüntetés kiszabását indítványozta. A tárgyaláson eddig meghallgatott légi utaskísérők a bíróságon azt állították, hogy minden tekintetben normális volt az utazás, nem észleltek semmi rendellenességet, miképp pánik sem alakult ki a gépen.
A Liverpool BL-győztese szerint nagy a baj, két klasszisát is eladhatja a klub















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!