Százmilliós kampány

Százmillió forintnál is többet költ a Honvédelmi Minisztérium az önkéntes haderő népszerűsítésére és az utolsó sorkatonák búcsúztatására. A Magyar Nemzet értesülései szerint a program októberben kezdődő, több mint ötvenmilliós televíziós és plakáthirdetéseinek médiatervezési és -vásárlási feladatait a jelenlegi kormánypártokkal jó kapcsolatot ápoló cégek végezhetik.

Magyar Nemzet
2004. 10. 05. 22:15
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Több mint ötvenmillió forint bruttó összeget költ a Honvédelmi Minisztérium (HM) százhúsz 45 másodperces televíziós hirdetésre, valamint ezer utcai plakát elkészítésére és elhelyezésére az önkéntes haderőre való áttérés kampánya jegyében – közölte Matyuc Péter, a szaktárca szóvivője. Mint arról korábban a Magyar Nemzet beszámolt, a már futó rádióhirdetés-program harmincmillió forintjába kerül a minisztériumnak.
Sajtóértesülések szerint a ceremóniákkal és az ajándékokkal együtt több mint százmillió forintot költ majd a honvédség az utolsó sorkatonák búcsújára.

Haraszti Gyula

Továbbiak a szerdai Magyar Nemzetben

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.