Uj Péter: Ügynökügy, gyomor, marketing

MNO
2005. 03. 02. 7:44
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Uj Péter: Mindenképp előremutató jelenség, hogy az ügynökügynek létezik marketing célú felhasználása is, például van egy üzleti vállalkozás, amelyik erre építi a reklámkampányát, ráadásul ingyenes kampány, mert időnként csinál egy-egy ügynöklistát, azzal végigszerepelgeti a sajtót, oszt ennyi. Csak gyomor kell hozzá, és már hasít is.

(Népszabadság, 2005. március 2.)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.