Pilhál György: Na, de kedves Fischer András úr – így nevezik a tévémenedzsert, nagyon jól menedzseli a tévét, az a haláltusáját vívja –, mi ez a megkülönböztetés? Mi az, hogy a nyugdíjas „elhanyagolható tényező”? Ha még jó karban van, egyszer ön is lehet nyugdíjas, „elhanyagolható tényező”. Megkérdezném még, mi a fészkes fenét keres ötvennyolc ember ezen a talányos nevű igazgatóságon, miközben a tévé infúzión van, az utolsókat rúgja? Meg a nyugdíjasokat. Persze, tudom, mit keresnek – sokat.
Reklámértékesítéseinél a Magyar Televízió a 18–59 éves korosztályt célozza meg – mondja Fischer úr –, a fiatalabbakat egyelőre nem vállalják, az idősebbekre pedig legyintenek.
(Magyar Nemzet, 2005. április 19.)

Eltűnt pásztói nőt keres a rendőrség