A pénzügyi szervezetek reklámjainak, hirdetéseinek vizsgálatát szakmai szempontból a PSZÁF, a mindenkor hatályos reklámtörvény alapján biztosított jogkörében pedig az FVF végzi – olvasható a megállapodásban. A két szervezet az eredményről kölcsönösen tájékoztatja egymást, s azt is vállalják, hogy a másik fél hatáskörébe tartozó ügyeket soron kívül eljuttatják egymásnak.
Annak érdekében, hogy a fogyasztók pénzügyi döntéseiket minél megalapozottabban hozhassák meg, a felek együttműködnek a pénzügyi tájékoztatók, szakmai kiadványok előkészítésében és megjelentetésében, s internetes honlapjaikon helyet biztosítanak egymás információs anyagainak – közölte a tozsdeforum.hu.
Macska a törvényhozásban – politikai bohózatba fulladt a litván közmédia átalakítása














Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!