Kóka János együttműködést javasolt a reklámszakmának egy gazdasági sikerország külhoni pozicionálásának érdekében. A gazdasági miniszter úgy vélekedett: szükséges az államigazgatás által kínált termékek, kedvezményes hitelek és támogatások hatékonyabb kommunikációja. A Magyar Reklám Szövetség mai konferenciáján hozzátette: sokkal többet fog költeni az állam ezekre a kommunikációs feladatokra, mint korábban.
Dobó László, a Fidesz képviselője úgy reagált, hogy Kóka János újabb milliókat akar kiszórni az ablakon. A fideszes politikus közleményében emlékeztetett: a kormány a nyár folyamán napi tízmillió forintot fordított saját maga népszerűsítésére. Dobó szerint Kóka János akkor akar újabb százmilliókat költeni külhoni reklámra, amikor már az EU statisztikai hivatalának kellett közbelépnie ahhoz, hogy a kormány hagyjon fel végre a költségvetési trükközésekkel és a közvélemény megtévesztésével.
A Fradi tizennégy játékosa, köztük kulcsemberek nélkül kezdte meg az edzőtábort
