Barkácsáruház egyedülálló nőknek

A barkácsáruházak eddig főleg az úgynevezett intenzíven építkezők-szerelők csoportjára koncentráltak, ők azonban az ilyen létesítmények teljes forgalmának csak egynegyedét adják.

MNO
2006. 07. 25. 8:25
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Németország második legnagyobb kereskedelmi konszerne, a Rewe-csoport most azzal próbálja a barkácsáruház-láncok piacán csak hatodik helyen szerénykedő leánycége, a toom névre hallgató üzlethálózat forgalmát fellendíteni, hogy a többi ügyfélre koncentrál. Így speciális ajánlataik lesznek olyan vevőkörök számára, mint a belsőépítészek, a hobbi-barkácsolók és a barkácsoláshoz keveset konyító, ám arra néha mégis rákényszerülő egyedülálló nők. Az első áruház, amely ezen az üzleti modellen alapul, ma nyitja meg kapuit Bad Säckingenben.

(Der Spiegel nyomán a vg.hu)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.