Római Róbert: A bejelentés után már az is egyértelmű, mi volt az ára az évtizedes „halogatásnak„. A reptér maga augusztus közepétől a taxisoktól legalább 130 millió forint bevételhez jut évente. Korábban – hivatalosan – egy fillért sem fizettek a milliárdos üzletért cserébe. Mindezt a tarifák csökkenése mellett. Az utasok az új tarifatáblázat alapján évi 200-300 millió forintot spórolnak összesen. Ha a reptér képes lesz betartatni a nyertes konzorciummal kötött szerződést, idővel talán a hazai utazók is leküzdik a régi reflexeket, és be mernek ülni a terminál előtt várakozó járművek bármelyikébe. A Ferihegyen járatlan külföldiek pedig nem az első taxizással szerzik meg életre szóló élményüket Budapestről – feltéve persze, hogy repülővel, és nem vonattal érkeznek. A fővárosi pályaudvarok előtt ugyanis most sem változik semmi: a drosztokon továbbra is taxishiénák lesik a tapasztalatlan idegent.
(Népszabadság, 2006. július 21.)
Durva adatok láttak napvilágot az ukrán menedékkérőkről
