A lap cikke megemlíti, hogy a közlekedési vállalatnál már egy éve csődközeli állapotokról beszélnek. Podonyi László, az Állami Számvevőszék központi szervezeteket ellenőrző osztályának vezetője a hvg.hu-nak elmondta, hogy a BKV folyamatos hitelfelvételre kényszerül, folyamatosan veszteséget halmoz fel, majd a könyvelési időszak végén a főváros utólag megfinanszírozza a tőketörlesztést. Az utóbbi két évben azonban a Városháza egyetlen fillért sem adott az üzemeltetéshez. A veszteség 9 milliárdról tehát 30 milliárdra duzzadt, míg az adósságállomány eléri a 60 milliárd forintot. Emellett a BKV éves bevétele mindössze 60 milliárd forint.
A csődbe juttatás a privatizáció tudatos előkészítése lehet – vélte már tavaly is Szálka Miklós, a BKV felügyelőbizottságának fideszes tagja. Általános csődeljárási gyakorlat ugyanis, hogy a nagy cégeket kisebb, jobban kezelhető, átláthatóbb egységekre darabolják – írja a hvg.hu.
Tordai Bence álhíreket kezdett terjeszteni, de hamar lebukott