Az alkalmazottak száma az új társaság megalakulása ót már ötezerről négyezerre zsugorodott, de a telephelyek áttelepítésével párhuzamosan további 500 fővel csökken. Az elkövetkező négy évben a társaság Szlovákiában, Magyarországon és Szlovéniában kívánja megvetni a lábát.
A karbantartó telepeket a kelet- és közép-európai fontosabb vasúti korridorok mentén kívánja létrehozni az ÖBB. „Kooperációk kialakításában és/vagy meglévő létesítmények megvásárlásában gondolkodunk” – jelentette ki Seiser. Jó lehetőséget nyújtana arra a 3000 főt foglalkoztató szlovákiai vasút teherfuvarozó társaság tervezett privatizálása karbantartó üzemeivel együtt, ami fel lett függesztve ugyan, de Seiser szerint a kérdésben még nem mondták ki a végső szót. Véleménye szerint hamarosan aktuálissá válik a magyarországi vasutak privatizálásának kérdése is, csakúgy, ahogy a Cseh Köztársaságban is aktualitást nyert már a téma. Az ÖBB vizsgálja a bulgáriai és horvátországi együttműködési lehetőségeket is.
MTI
Mentális betegségek és függőség: visszalépett a turnétól a 2026-os Sziget sztárcsapatának egyik tagja















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!