Tudatosan leépített vasúti mellékvonalak

A MÁV menedzsmentje mára szinte teljesen átvette a gazdasági és közlekedési tárca jelenlegi vezetésének álláspontját, amely szerint a mellékvonalak forgalma helyett hatékonyabban fenn lehetne tartani az autóbuszos közlekedést. Az érintett települések polgármesterei szerint jobb szervezéssel megmenthetők a szárnyvonalak.

Magyar Nemzet
2006. 11. 27. 7:02
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Kár lenne csodára várni, ugyanazzal a dízelmotorral működik egy mellékvonalon közlekedő Bz-motorvonat, mint egy távolsági autóbusz – közölte egy vasúti mellékvonalakról tartott minapi konferencián Csontos Endre, a MÁV Zrt. főigazgatója. A Magyar Közlekedési Klub és a Levegő Munkacsoport által szervezett rendezvényen az egyik hozzászóló részéről nem sokat késett a válasz: „A főigazgató úrnak igaza van, csakhogy azzal is tisztában kell lennie, hogy a motorvonat háromszor annyi utast tud elszállítani.”

Az írást a Magyar Nemzet november 27-ei számában olvashatják.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.