Érkezik a Die Hard IV. a mozikba

Bevált filmek újabb részeivel igyekszenek a mozikba csábítani nyáron a nézőket a hollywoodi filmstúdiók.

MNO
2007. 04. 28. 8:22
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Májustól láthatják az amerikai mozikban a Pókember harmadik részét, amely egyesek szerint az egész szezon legsikeresebb mozija lesz, minthogy elsőként jelenik meg a multiplexekben a nyári sikergyanús filmek közül – derül ki a CNNMoney mozielőzeteséből. Az első rész 403 millió dollárt hozott az alkotók kasszájába, a második viszont csak 373 milliót, éppen azért, mert júniusban kezdték vetíteni.

Néhány héttel később mutatják be a Shrek harmadik részét. Ezzel kapcsolatban megoszlanak a szakértői vélemények: sokan úgy vélik, nem fogja tudni túlszárnyalni a 2004-ben a mozikba került, és összesen 441 millió dolláros bevételt hozó második rész sikerét. Egy héttel később, de még májusban tér vissza a mozikba harmadik részével a Karib-tenger kalózai sorozat. Az előző rész a vetítésének kezdetét követő első hét végén 135 millió dolláros rekordbevételt produkált. A sikert most attól remélik az alkotók, hogy igyekeztek még viccesebb filmet csinálni, amelyben például visszatér az első részből ismert Barbarossa, a szerethetően gonosz főkalóz.

A legnagyobb visszatérő azonban minden bizonnyal a június végén az amerikai mozikba kerülő újabb Drágán add az életed-film – Live Free or Die Hard -, a sorozat negyedik darabja, amely az 1995-ben vetített harmadikat követi. Ez a mozi a várakozások szerint külföldön fog sok pénzt hozni a 20th Centory Fox stúdiónak, mivel Bruce Willis, a főhős Amerikán kívül még mindig nagyon népszerű. Ebben a filmben egy Apple-reklámból ismert színész lesz Willis partnere. A Die Hard sorozat kereskedelmileg legsikeresebb része, a második film 1990-ben 117,5 millió dollárral gazdagította alkotóit.

Végül ha ennyi nem lenne elég sorozatokból, akkor az USA-ban már júliusban beülhet a néző a Harry Potter 5. részére. Ennek anyagi sikere borítékolható, hiszen saját közönsége van, akik mindenképpen megnézik, sokan biztos többször is, ami garantálja a több száz milliós bevételt. A boszorkányosan varázsló fiú eddig összesen 1,1 milliárd dollárt termelt a Warner Bros filmstúdiónak.

(napi.hu)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.