Formabontó kampány Svájcban

Hét fiatal svájci politikusjelölt sajátos módját találta annak, hogy felhívja magára a figyelmet: az október 21-i nemzetgyűlési választások kampányában a legnagyobb svájci kiskereskedelmi cég, a Migros fehérnemű reklámjaiban fényképeztették magukat.

2007. 10. 10. 19:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Mint egyikük, a 19 esztendős Mirjam Arnold kijelentette, ő eddig teljességgel ismeretlen volt Svájcban. Ez most radikálisan megváltozott. S mivel nem engedhetett meg magának egy igazi választási kampányt, ezért valójában nem volt veszteni valója.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.