Kevesebb ügyfélszolgálatát zárja be a Deutsche Telekom

Megegyezés született a Deutsche Telekom németországi ügyfélszolgálati hívóközpontjai (call centerei) bezárásának ügyében, így a tervezettnél kevesebb, csak 30 központot fognak bezárni és 33 működik tovább. Az eredeti elképzelés szerint a 63 központ közül 39-et zártak volna be.

MNO
2008. 11. 28. 14:25
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Deutsche Telekom (DT) még augusztusban jelentette be, hogy bezárja németországi ügyfélszolgálati hívóközpontjai több mint a felét. A német vállalat – a Magyar Telekom többségi tulajdonosa – korábban hangsúlyozta, hogy egyetlen munkahelyet sem szüntetnek meg vagy szerveznek ki külföldre. A hívóközpontoknál dolgozó összesen 18 ezer alkalmazottból több ezret érintenek a bezárások, őket más részlegeknél alkalmazzák. A Deutsche Telekom, számításai szerint 57 millió euró körül takarít meg a hívóközpontok bezárásával.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.