Az érdektelenség végzi ki az USA sajtóját?

Az amerikaiak csaknem 80 százaléka nem hajlandó fizetni az online tartalomért és kevesebb mint felük olvas naponta újságot – derül ki egy friss közvélemény-kutatásból.

MNO
2010. 01. 20. 16:52
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az amerikaiak 43 százaléka olvas napi rendszerességgel újságot print vagy online kiadásban – az Adweek Media és a Harris Poll december közepén készített közvélemény-kutatása szerint. A megkérdezett 2136 tengerentúli 72 százaléka hetente, 81 százaléka havonta olvas napilapot.

Korcsoportra lebontva megállapítható, hogy az idősebbek érdeklődnek jobban a hírek iránt: az 55 év felettiek 64 százaléka olvas mindennap napilapot, ugyanez a 45-54 éveseknél 44, 35-44 között pedig 36. A legrosszabb az arány a legfiatalabbak, a 18-35 évesek körében: csak 23 százalékuk tájékozódik újságokból, akár nyomtatott formában, akár az interneten.

Arról is megkérdezték az amerikaiakat, hajlandóak lennének-e fizetni az online újságokért. Röviden: nem. A 100 válaszadóból 77 nem kíván pénzt áldozni a hírekre, 19 pedig havi szinten 1-10 dollár közötti összeget hajlandó kiadni az online újságért.

(harrisinteractive.com)

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.