Szabó Pál, a Samsung Electronics Magyar Zrt. IT-üzletágának vezetője csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón elmondta: a netbook piacon 15-20 ezer gép eladásával 15-20 százalékos, míg a notebook szegmensben 10-15 ezer eszköz értékesítésével 5 százalék körüli részesedést akarnak elérni.
Az eseményen elhangzott: a Samsung tisztában van azzal, hogy a magyar piacot erősen érinti a gazdasági válság, de úgy gondolja, hogy minőségi termékekkel ilyen időszakban is lehet vásárlókat szerezni. A Samsung a magyar piacon eddig nem forgalmazott hordozható gépeket. A Samsung 1989 óta van Magyarországon, a dél-koreai cég tavaly 20 milliárd dollár forgalmat ért el Európában.
(MTI)
Egy felmérésből kiderül, a magyarok többsége büszke a magyarságára














Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!