A szövetség az MTI-hez hétfőn eljuttatott közleményében példaként említi, hogy a pályázati kiírásban előnyben részesülnek a Fogyasztóvédelmi Tanácsba delegált szervezetek, illetve a fogyasztóvédelmi tanácsadói irodák országos hálózatának tagjai.
Elfogadhatatlannak nevezi a FEOSZ, hogy a pályázaton oktatásra, tájékoztatásra egy pályázó maximum 200 000 forintot nyerhet, miközben az országos fogyasztóvédelmi újságon keresztül történő tájékoztatásra 25 millió forintot irányoznak elő pályázónként. „Köztudott, hogy a négy nyomtatott újság – Kontroll, Kosár, Teszt+, Fogyasztóvédelmi szemle – támogatására mintegy 100 millió forintot költ az állam, és azok hasznossága megkérdőjelezhető az elektronikus média világában” – fogalmaz a FEOSZ a közleményében.
(MTI)
Hungary FM: June, Just the Usual Scenes + Video














Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!