Dél-Korea felveszi a harcot az elhízás ellen: január végétől vagy február elejétől lép életbe az a rendelkezés, amely megtiltja az elhízásért felelős ételek és italok televíziós reklámozását azokban az idősávokban, amikor a legtöbb gyerek a képernyő előtt ül. Ennek megfelelően délután 5-7 óra között, illetve a hétvégi gyerekműsorok ideje alatt nem lehet édességet, pizzát, hamburgert, üdítőitalokat, jégkrémet és gyorsételeket népszerűsíteni. Dél-koreai hivatalos adatok szerint a reklámok harmadát teszik ki az ilyen hirdetések, és öt gyerek közül egy túlsúlyos. Nem ez az első alkalom, hogy az ázsiai ország próbál gátat vetni a gyerekek elhízásának: tavaly márciusban megtiltották az iskolákban a gyorsételek árusítását.
A gyorsételek elleni harc nem újdonság, nemrégiben a román kormány közölte, hogy különadót vetnének ki a gyorséttermekre az egészségre gyakorolt káros hatású áruik miatt.
(google.com/hostednews)
Zsidók elleni tömeges merényletet tervező terroristákat nyilvánítottak bűnösnek Angliában















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!